17 novembre 2017

Entrevista al director general de BRT Innovative Solutions

Sergio Alcántara: "Oferir tecnologia pròpia i un servei tècnic de qualitat és el nostre tret diferencial"

Sergi Alcántara dirigeix BRT Innovative Solutions, una enginyeria i consultoria tècnica formada per enginyers industrials, informàtics i de telecomunicacions amb més de quinze anys d'experiència al sector industrial i especialitzada al sector de la injecció de plàstic.

Pregunta: Quins són els trets característics de BRT Innovative Solutions?

Resposta: La nostra empresa és una enginyeria d'àmbit internacional que aporta tecnologia i participa en els desenvolupaments dels equips que comercialitza.

I el seu valor diferencial respecte a d'altres firmes del sector?

Ens desmarquem de la resta de firmes perquè som alguna cosa més que una comercial i tenim presència comercial als mercats d'Àfrica i Amèrica Llatina. Gràcies a això podem treballar d'una altra manera el mercat nacional. Podem assegurar-li al client sota contracte preus fixos en tots els nostres recanvis. La nostra filosofia de treball és molt clara, oferir tecnologia pròpia i un servei tècnic de qualitat.

En aquest sentit, què és el que el sector necessita per part d'una consultoria com BRT?

Cada vegada més ens demanda projectes complets clau en mà. La nostra empresa va néixer amb aquesta idea. Oferir solucions a mida: disseny i fabricació de motlles, màquines d'injecció a mida de la marca Borche, fabricació de robots i automatitzacions de final de línia, sistemes de visió artificial,…

Creu que el sector ja ha superat la crisi dels últims anys?

Considerem que encara queda molt per fer per part de tots per tal que els nostres clients amortitzin les seves inversions en el menor temps possible. Per a això necessiten equips eficients amb un baix cost de manteniment i automatitzar els màxims processos possibles.

Ja per últim, quina balanç fa d'Equiplast 2017?

En general, i tot i les circumstàncies sota les quals s'ha celebrat el saló, el nostre balanç és positiu pels acords de col·laboració que hem aconseguit concretar durant Equiplast i perquè, a més, ha estat un aparador immillorable per presentar la nostra màquina BH d'alta velocitat capaç de treballar en sales blanques, una màquina que gentilment ens va deixar exposar el seu propietari l'empresa Plastilar.

Barcelona, novembre de 2017

Eduard Pérez Moya