01 juliol 2021

Amb l'objectiu d'oferir oportunitats de negoci a les petites empreses subcontractistes

Equiplast 2021 acull la tercera edició de Transplast, el saló dels transformadors

Equiplast, la Trobada Internacional del Plàstic i el Cautxú, acollirà la tercera edició de Transplast, el saló dels transformadors de plàstic, una iniciativa que, des de la seva primera edició l'any 2014, pretén posar en contacte les empreses subcontractistes del sector amb les grans companyies nacionals i internacionals que participen al certamen de Fira de Barcelona.

Coorganitzat amb el Centre Espanyol de Plàstics (CEP), Transplast representa un punto de trobada entre les empreses transformadores del plàstic des de la injecció, l'extrusió, el bufat o el rotomoldeig, entre altres segments, i els seus potencials clients usuaris, que requereixen per a la seva activitat la subcontractació de la fabricació de tota mena de peces de plàstic.

La celebració de Transplast atorga un gran valor afegit a Equiplast, ja que posa de relleu la importància de la col·laboració oberta entre empreses. En aquest sentit, Transplast vol reforçar la idea de crea comunitat al sector dels plàstics.

La directora d'Equiplast, Pilar Navarro, assenyala que "tradicionalment, els professionals han vist el nostre saló com un esdeveniment on els proveïdors exposen les seves últimes novetats i els transformadors n'eren els visitants. Amb aquesta iniciativa, hem volgut trencar aquesta tendència i permetre la interacció entre tots els agents sectorials".

Per la seva banda, el director general del Centre Espanyol de Plàstics (CEP), Marc Monnin, considera que "Transplast és un esdeveniment molt important per a les empreses, ja que no existeix cap saló de subcontractació a Espanya especialitzat en el sector dels plàstics i és una gran oportunitat perquè les petites companyies es puguin donar a conèixer a potencials nous clients".

Transplast se suma a l'atractiva oferta d'Equiplast que, l'any 2021, tornarà a comptar amb un destacat número de màquines en funcionament, i a ser la millor plataforma comercial i divulgativa per tal de posar en valor un sector que s'ha demostrat fonamental per fer front a la crisi sanitària provocada per la Covid-19.

A més, Equiplast divulgarà, al mateix temps que estimularà, totes les iniciatives desenvolupades pel sector per minimitzar l'impacte de la seva activitat en el marc de l'Agenda 2030 de les Nacions Unides i els seus Objectius de Desenvolupament Sostenible.

La pròxima edició d'Equiplast tindrà lloc del 14 al 17 de setembre de 2021 i es farà de manera conjunta i simultània amb els salons Expoquimia, Eurosurfas i Industry From Needs to Solutions al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona.

Barcelona, 1 de juliol de 2021