06 setembre 2021

Entrevista al director comercial d'Alimatic, Jordi Francisco

"Estem detectant un bon ritme de recuperació en diferents sectors de transformació"

Fundada el 1987, ALIMATIC va passar de ser una empresa comercialitzadora a ser fabricants sota disseny propi d'equips i instal·lacions per a la manipulació de matèries primeres plàstiques en plantes industrials de transformació de plàstics. Amb l'aval de les més de 500 instal·lacions que han posat en marxa a mig món, ALIMATIC és una enginyeria líder que tornarà a estar present a Equiplast com a Global Partner.

Pregunta: Quins són els principals trets característics de ALIMATIC?

Resposta: A causa del nostre caràcter, i com a enginyeria, tenim una flexibilitat i adaptació en detectar les necessitats del client i transformar-les en solucions.

Estem vivint un escenari complicat des de l'aparició del coronavirus, com està vivint ALIMATIC aquest període tan complex?

Hem tingut la capacitat d'adaptar-nos especialment a aquest entorn i aconseguir transformar els reptes en avantatges competitius.

Segons la seva experiència, quina radiografia fan del sector a nivell nacional i internacional?

Estem detectant un bon ritme de recuperació en diferents sectors de transformació tant nacional com internacionalment el que dona esperances de vista de la fi de túnel

A hores d'ara, quins són els objectius de ALIMATIC de cara al futur?

Consolidació del sector d'Exportació i Digitalització Interna i Externa amb la integració vertical dins d'ALIMATIC d'aquests eixos.

Creuen propera la recuperació, un cop superada la pandèmia?

A ALIMATIC creiem que la pandèmia encara no està superada, però sí que estem en ple procés de recuperació.

Finalment, què esperen de la seva participació a Equiplast 2021?

Creiem que pot ser una via o primer pas per reprendre de nou el contacte després d'aquest temps atípic que ens ha tocat viure i que amb aquesta fira hauria de ser l'inici de tornada a la normalitat.

Barcelona, setembre 2021