03 juliol 2014

Equiplast compta en el seu programa amb una jornada organitzada per l'Associació Alemanya de Maquinària de Plàstics i Cautxú de la VDMA

La VDMA presentarà en primícia mundial innovadors processos en injecció, extrusió i bufat

Per primera vegada en la seva dilatada història, Equiplast, el Saló Internacional del Plàstic i el Cautxú de Fira de Barcelona, comptarà en el seu programa d'activitats amb una jornada de l'Associació Alemanya de Maquinària de Plàstics i Cautxú, secció de la prestigiosa Associació Alemanya d'Enginyeria (VDMA, en les seves sigles en alemany) on es donaran a conèixer, en primícia mundial, nous processos en injecció, extrusió i bufat així com grans solucions dirigides al sector del packaging. Convocats per la VDMA, representants d'algunes de les empreses líders fabricants de maquinària presentaran diverses ponències relacionades amb aquest important camp d'aplicació.

La celebració d'aquesta jornada en el marc del saló atorga un gran valor afegit a Equiplast, ja que les ponències presentades permetran als assistents conèixer de primera mà les més innovadores tecnologies i aplicacions per donar resposta a les seves necessitats.

La VDMA és la major entitat representativa de la indústria de béns d'equip de tota Europa amb més de 3.000 membres, que cobreixen tot el sector des dels fabricants de components, de maquinària, constructors de plantes, proveïdors i integradors de sistemes i altres serveis.

En aquesta jornada, es presentaran destacades innovacions i solucions per a aplicacions d'embalatge de components múltiples, el concepte del moviment elèctric en l'emmotllament per bufat o la tecnologia d'embalatge de barreres i parets primes, entre altres qüestions.

Equiplast se celebrarà, novament, de manera conjunta amb Expoquimia i Eurosurfas, del 30 de setembre al 3 octubre 2014 al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona. L'edició d'aquest any dels tres salons és el primer pas de la seva evolució fins a esdevenir el futur World Chemical Summit, un nou esdeveniment de referència mundial.

Barcelona, 3 de juliol de 2014

Eduard Pérez Moya